24 nov. 2012

Fotomässan 2012

Min sammanfattning av fotomässan 2012:

Dagen började sjukt tidigt, redan 05.30 ringde klockan och 06.15 satt jag i bilen och körde iväg mot skolan där bussen skulle gå vid 07.00.

Kom tidigt till mässan (9.20) så fick vänta till 9.50 innan biljetterna släpptes.

När vi väl var inne började med att kolla in våran monter, och därefter kolla in våran utställning (tyvärr inga bilder därifrån)

Här är några bilder jag fullkomligt älskar!
(Tyvärr kommer jag inte ihåg fotografernas namn, men om någon vet. Säg till mig!)





I bussen på vägen hem kom ett "hallelujah moment" solen lyste rakt in i bussen och som tur var satt jag och lekte med kameran då så jag fångade det på bild! :D


På mässan köpte jag detta: En kameraryggsäck med plats för hus med objektiv på huset, 3 objektiv el 3 objektiv och en blixt. Går säkert att få plats med mer om man vill. Sedan finns det många små fack i :)
149:-




Och sist, men ABSOLUT inte minst så köpte jag ett 50mm 1.8 G :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar