20 aug. 2012

I morgon drar allvaret igång

I morgon börjar skolan igen, med nya elever, nya uppdrag och nya friska tag. I år ska jag verkligen kämpa, göra mitt bästa, och framför allt lyssna på föreläsningar och lektioner. Ska jag vara riktigt ärlig var det lite si och så på dessa punkter förra året. Men i år ska det bli ändring. Jag går i skolan för min skull, jag ska lära mig för min skull. För att jag ska slippa läsa i kapp massor av ämnen sen om jag får för mig att läsa någonting helt annat senare i livet.

En till sak som jag inte talat om är att en tjej knackade mig på ryggen på rix fm och gav mig en lapp med hennes telefon nummer, namn och en text där det stod att hon ville köpa foton utav mig. Jag ringde upp henne och hon blev glad över att jag hörde av mig och hon sa att hon ville ha två bilder/artist/band och en på coverbandet, en på radiopratarna och en förstoring på Eric Saade.

Det känns riktigt roligt, helt underbart! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar